KCZL Transport & Logistiek Bedrijfsfotografie en webdesign
Groei in beeld gebracht
Uitgevoerde werkzaamheden:
Fotografie van gehele wagenpark op bedrijfslocatie, webdesign & -development van nieuwe WordPress website
De uitstraling van een onderneming bepaald in grote mate welke klanten en opdrachtgevers je aantrekt. KCZL Transport en Logistiek is een succesvol logistiek bedrijf dat nooit om werk of klanten verlegen zat. Veel bedrijven waarmee het heel goed gaat gaan hun (online) communicatie pas onder de loep nemen wanneer er grote veranderingen opspelen, zoals bijvoorbeeld veranderingen op de markt of bij personeelstekorten. Ook bij KCZL Transport en Logistiek was er geen tekort aan werk of klanten, maar ondanks het succes lag er toch de wens om de online communicatie te professionaliseren en om zo de groei en uitbreiding van diensten beter kenbaar te maken. Het streven is om met een versterkte positionering ook nieuwe, hoogwaardige opdrachtgevers aan te trekken, met oog op duurzame klantrelaties en samenwerkingsverbanden.
Net als veel andere ondernemingen worstelt KCZL Transport & Logistiek ook met het vinden van het juiste nieuwe personeel. De wereld van logistiek is razendsnel en zonder de juiste chauffeurs kun je de wensen en verwachtingen van klanten niet waarmaken. Daarom was het voor KCZL Transport & Logistiek heel belangrijk om in de online communicatie meer gezicht te tonen, om hiermee nieuw personeel aan te kunnen trekken. Online was bijvoorbeeld vrij weinig te vinden over het uitgebreide wagenpark dat KCZL bezit. Wij hebben door middel van een fotoshoot op de locatie van KCZL alle wagentypes in beeld gebracht, zodat klanten, maar ook potentiele nieuwe werknemers kunnen zien wat de mogelijkheden van KCZL Transport & Logistiek zijn.
Deze beelden hebben wij verwerkt in een gloednieuwe WordPress website voor KCZL, die alle wagentypes en diensten zo duidelijk mogelijk communiceert. De website moest bovendien faciliteren dat geïnteresseerden op een laagdrempelige en efficiënte manier een aanvraag kunnen doen voor informatie of een offerte. Ook was de wens van de klant om er zelf snel vacatures op te kunnen plaatsen die gemakkelijk te delen zijn op de verschillende social media kanalen.
Op de homepage van de nieuwe website hebben wij duidelijke instapniveaus gecreëerd voor de bezoeker naar de verschillende diensten en ook een deel gewijd aan het werven van personeel. Op deze wijze bieden we bezoekers van de KCZL website een duidelijke “customer journey” en laten we hen tegelijkertijd kennismaken met het bedrijf en de overige diensten die KCZL kan bieden.
Adres
Telefoon